Tingimused
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.pharmalead.ee (edaspidi e-pood) omaniku Medivar OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. Tooted
2.1. Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.
2.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
2.3. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest (minimaalselt ja sõltuvalt kuvari seadistusest).
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Arvega
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Medivar OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
4. Toodete tarnimine
4.1. www.pharmalead.ee e-poe toodete kohaletoimetamisel Eesti piires alates ostusummast 50€ postikappidesse tasuta. Kullerteenus Eesti piires 5,59€
4.2. Tarneaeg on 1-5 tööpäeva.
4.3. Tooted toimetatakse Kliendile Smartpost, DPD või Post24 pakiautomaati, kulleriga või Eesti Posti tähitud kirjaga.
4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.5. Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.
5. Tagastamisõigus 14 päeva
5.1. Kliendil on e-poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14-päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14-päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele.
5.2. Ostes e-poest, nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
5.2.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis (Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis).
5.2.2 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.2.3 Toote tagastamiseks palun täitke taganemise avaldus. Avaldus tuleks esitada aadressile info@pharmalead.ee, et leppida kokku edasiste toimingute suhtes. Toote saab füüsiliselt tagastada meie Laki 30 asuvasse kontorisse eelnevalt ühendust võttes või kasutades SmartPOSTi, DPD või Omniva pakiautomaate.
5.2.4 Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Tagastamisega seotud postikulud kannab ostja.
5.3. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetika, pesu ja bikiinid, näomaskid).
14-päevane tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole www.pharmalead.ee e-poe eripära. Tagastamisõiguse kohta saab täpsemalt lugeda Tarbijakaitse-ja Tehnilise Järelvalve Ameti lehelt.
5.4. Kui tellija ei lähe (transpordi ettevõtte poolt) määratud ajaks pakiautomaati saadetud kaubale järgi ja kaup saadetakse tagasi Müüjale, tuleb kauba uuesti saamiseks tellija tasuma uuesti postitasu. Kaubast loobudes, ei kanta tagasi transporditasu osa.
6. Müügigarantii
6.1. Garantii andjaks on Medivar OÜ aadressiga Laki 30, 12915, Tallinn.
6.2. Garantiist tulenevate õiguste kasutamiseks pöörduda Medivar OÜ poole (pharmalead.ee info@pharmalead.ee; +372 6606070).
6.3. Garantii annab tarbijale õiguse nõuda müüdud asja garantiis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest parandamist või väljavahetamist. Tasuta ei hüvitata garantii korras tooteid ja detaile, mis on kulunud, lõhutud liigset jõudu kasutades, purunenud kukkudes või saanud kahjustada tulenevalt mittesihtotstarbelisest kasutamisest. Tasuta hüvitatakse tootjapoolse puudusega toote vastavusse viimine lepingutingimustes ettenähtuga. Puuduse tekkimise põhjuse selgitab välja tootja või müüjapoolne asjatundja. Toote garantiisse saatmise kulud hüvitab garantii andja.
6.4. Garantiist tulenevate õiguste kasutamiseks pöörduda garantii andja poole.
6.5. Garantii kehtib kaks aastat. Garantiitähtaeg algab asja ostjale üleandmisest ning peatub ajal, mil ostja ei saa asja kasutada lepingutingimustele mittevastavuse tõttu, mille eest vastutab garantii andja.
6.6. Garantii kehtib Eesti Vabariigis ja teistes Euroopa Liidu liikmesriikides.
6.7. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused (nt kaebuse esitamise õigus VÕS §-s 218 sätestatud tingimustel).
7. Vastutus ja vääramatu jõud
7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ja vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. E-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
9.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood.
9.5. Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@pharmalead.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
10. Kasutamistingimused ja nende muutmine
10.1. E-poest ostu sooritades nõustub Tarbija e-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
10.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud Toote hind ekslik.
11. Muud tingimused
11.1. Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:
Aadress: Pronksi 12, Tallinn
E-post: avaldus@komisjon.ee
Veebileht: www.komisjon.ee/et
Telefoninumber: +372 6201 920
Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm
on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija
kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul.